Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28673
Nhan đề: | Connecting Mathematics and Mathematics Education: Collected Papers on Mathematics Education as a Design Science |
Tác giả: | Wittmann, Erich Christian |
Từ khoá: | Relating Mathematics to Mathematics Education Substantial Learning Environments Integrating Theory and Practice Curriculum Development |
Năm xuất bản: | 2021 |
Nhà xuất bản: | Springer Open |
Tóm tắt: | This Open Access book features a selection of articles written by Erich Ch. Wittmann between 1984 to 2019, which shows how the “design science conception” has been continuously developed over a number of decades. The articles not only describe this conception in general terms, but also demonstrate various substantial learning environments that serve as typical examples. In terms of teacher education, the book provides clear information on how to combine (well-understood) mathematics and methods courses to benefit of teachers. |
Mô tả: | xx, 318 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-61570-3 CC BY |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28673 |
ISBN: | 9783030615703 |
Bộ sưu tập: | Khoa học cơ bản_TLNM_SACH |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
SA8822_2021_Book_ConnectingMathematicsAndMathem.pdf Giới hạn truy cập | Connecting Mathematics and Mathematics Education: Collected Papers on Mathematics Education as a Design Science | 14.33 MB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.