Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31112
Nhan đề: Factors Affecting the Purchasing Decision to Buy The Fresh Food - Empirical Study in Vissan Stores, Ho Chi Minh City, Vietnam
Tác giả: Vu, Minh Hieu
Vu, Anh Minh
Từ khoá: Consumer behavior
Fresh food
Ho Chi Minh City
Purchasing decision
Vissan stores
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Journal of Critical Reviews, Vol 7, Issue 8, 2020
Tóm tắt: With the recent development of the economy and technological revolutions, lifestyle, income, and consumer behavior have changed dramatically. Additionally, the satisfaction of customers’ needs and concerns should be constantly done in all organizations. , this study is to explore factors affecting the purchasing decision to buy fresh food in Vissan stores in Ho Chi Minh City, Vietnam. The qualitative and quantitative methods have been employed through content analysis, the consultations with 5 experts, 2 group discussions, and 3 indepths structured interviews with 20 random customers, and 300 surveyed questionnaires with the customers. The findings show 5 factors as Promotion, Income, Price, Place, and Product in the empirical evidence of factors impacting on consumers’ decisions on purchasing the fresh food. This results will be a valuable source of information for the Vissan Corporation in their management and for pedagogical activities for all same cases.
Mô tả: 8p.; 1.2mb
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31112
ISSN: 2394-5125
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2451_Factors Affecting the Purchasing Decision.pdf
  Giới hạn truy cập
Factors Affecting the Purchasing Decision to Buy The Fresh Food - Empirical Study in Vissan Stores, Ho Chi Minh City, Vietnam1.18 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.