Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31317
Nhan đề: Implementing Social Customer Relationship Management in Turbulent Environments: A Dynamic Capabilities Perspective
Tác giả: Ngo, Minh Vu
Vu, Minh Hieu
Phan, Thi Phu Quyen
Từ khoá: Social Customer Relationship Management (Social CRM)
Dynamic Capabilities
Social Media Technology
Hospitality Industry
Small and Medium Enterprises (SMEs)
Viet Nam
Năm xuất bản: 2021
Nhà xuất bản: Webology, Volume 18, Special Issue on Management and Social Media January, 2021
Tóm tắt: Despite the crucial contribution of social media on customer relationship management (CRM) strategies, how social CRM can be transformed into customer value, and economics returns for firms remain unexplored in the hospitality industry, especially in turbulent environments. As a new approach for dealing with both gradual and disruptive changes in the market, this study develops and tests the mediating role of dynamic capabilities in the social CRM - performance relationship.
Mô tả: 23p.; 870 KB
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31317
ISSN: 1735-188X
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2570_Implementing Social Customer Relationship.pdf
  Giới hạn truy cập
Implementing Social Customer Relationship Management in Turbulent Environments: A Dynamic Capabilities Perspective869.5 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.