Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33280
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorDrengner, Jan-
dc.contributor.authorGaus, Hansjörg-
dc.contributor.authorJahn, Steffen-
dc.date.accessioned2021-08-02T09:53:08Z-
dc.date.available2021-08-02T09:53:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn1439-2917-
dc.identifier.otherBBKH2461-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33280-
dc.description20p; 304KBvi
dc.description.abstractGenerally, researchers consider that customer satisfaction is the core driver of loyalty. However, in the case of collective hedonic services, feelings of connectedness among service users might also play an important role in forming brand loyalty. A study among visitors of a music festival actually shows that a feeling of community has a greater impact on loyalty intentions than does overall satisfaction. Thus, satisfying customers is not always the key route to value creation. Sometimes customer interaction more effectively enhances what Prahalad (2004) calls the “co-creation of experience”.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSchmalenbach Business Review · January 2012vi
dc.subjectBrand Communityvi
dc.subjectCollective Hedonic Servicevi
dc.subjectConsumption Communityvi
dc.subjectEmotional Experience;vi
dc.subjectEventvi
dc.subjectFestivalvi
dc.subjectPsychological Sense of Communityvi
dc.subjectLoyaltyvi
dc.subjectSatisfactionvi
dc.titleCreating Loyalty in Collective Hedonic Services: The Role of Satisfaction and Psychological Sense of Communityvi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2461_Creating Loyalty in Collective Hedonic Services.pdf
  Giới hạn truy cập
Creating Loyalty in Collective Hedonic Services: The Role of Satisfaction and Psychological Sense of Community303.44 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.