Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33495
Nhan đề: | AsiaCALL Online Journal: Volume 12, No.4 |
Tác giả: | Nhiều tác giả |
Từ khoá: | Vietnamese EFL Learners Students at Van Lang University |
Năm xuất bản: | 2021 |
Mô tả: | Tháng 7/2021 87 p. |
Định danh: | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33495 |
ISSN: | 1936-9859 |
Bộ sưu tập: | AsiaCALL Online Journal |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
TC891_51-Article Text-215-1-10-20210512.pdf | The Efficiency of E-teaching Activities in Teaching Speaking Skills for English Major Students | 218.62 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
TC891_58-Article Text-216-1-10-20210517.pdf | Difficulties and some suggested solutions in studying online of the students in Van Lang University during the Covid-19 pandemic | 298.29 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
TC891_60-Article Text-269-1-10-20210702.pdf | The Challenges of E-learning Through Microsoft Teams for EFL Students at Van Lang University in COVID-19 | 235.96 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
TC891_64-Article Text-288-1-10-20210713.pdf | Boosting English Majors’ Ability in Pronouncing Stressed Vowels via Blue Canoe, a Mobile-based Application: A Focus on Vietnamese EFL Learners | 457.78 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
TC891_65-Article Text-283-1-10-20210709.pdf | The Effects of Vietnamese High School Teacher’s Utility of Google Forms on Eleventh Graders’ Grammatical Knowledge | 477.35 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
TC891_66-Article Text-295-1-10-20210723.pdf | Does online instruction in discourse conventions of literary analysis affect L2 students’ critical stance in academic writing? A longitudinal study | 359.51 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.